söndag 15 september 2013

Skor...

Många har sagt vilka fina skor jag hade på bröllopet... 
Den här bilden publicerade vi på Instagram när vi stod i rummet intill kyrkan och väntade på att kyrkklockorna skulle börja ringa och vi skulle gå ut och runt kyrkan innan vi skulle in och bli man å fru...:-) 
Så här stod det:"Nervösa fötter"...


Som min bästa Malin skrev då: "Marie, tala klarspråk! En bild säger inte alltid mer än tusen ord!" ❤ Ler än idag när jag tänker på den kommentaren...:-)
Hur som helst...skorna var det ja... Jag älskar dem!!! Fina och otroligt sköna i ett favoritmärke, rieker. Japp, erkänner att det är lite tantvarning om dem men håller jag inte på å blir lite tant då?! Sköna skor framför snygga å osköna. Men nu tycker ju jag att dessa är fina också så då är det ju bra då!! :-)

Idag har jag ett par som är lite tuffare...


I samma märke såklart!! Sköna och snygga!! Lägg också märke till min absoluta favoritväska någonsin... Loooove it!!!

Inlägg från bussen på väg till Arlanda för en natt, sedan till Skarpö ett par dar... För en gångs skull inte med dåligt samvete utan med stora förhoppningar om att utvecklas enormt mycket!! :-)

1 kommentar:

  1. Åååå Love them =) Nu ska jag oxå kolla efter dom ;-), ska bara få bort lite mer vatten i fötterna ;-) Kraamis

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥